niedziela, 30 marca 2014

Three types of images

Witam ;) 

Na wstępie, chcę powiedzieć że ten post będzie dotyczył zdjęć mojego wykonania. Nie, nie jestem jakimś WIELKIM fotografem i za takiego się nie uważam, dopiero się uczę tak naprawdę, ale staram się robić coraz lepsze zdjęcia + bawię się przeróbką, która też nie zawsze jest jakaś najlepsza. 

Jeśli chcecie by WSZYSTKIE zdjęcia były takie same - wystarczy na nie kliknąć. ;) 


Wczoraj tj. 29.03.2014 zebrałyśmy się z Klaudią na zdjęcia.
Pomysły jakieś były - niektóre zrealizowane, niektóre nie - ale jednak "coś" z tego wyszło. Szczególnie podobała mi się atmosfera - była w miarę luźna, pomysły praktycznie same przychodziły - I to mi się szczególnie podobało! :) 

Tytuł postu nawiązuje do tego, iż są trzy rodzaje zdjęć - trzy miejsca.


Pierwsze zdjęcia, które robiłam w tym dniu były robione na stadionie.






Kolejne zdjęcia, były robione na naszym pobliskim "Lazurowym Wybrzeżu" czyli na niebieskiej. :) 





























A ostatnia z trzech "sesji" została wykonana na Dąbrowie lub jak kto woli - na Przykonie. :)






Mam nadzieję że zdjęcia się podobały. :) 



ASK. <-- masz pytania ? Pytaj :) 
+ zapraszam do komentowania. :) 

I dziękuję za 100 lajków ;* i za 11 000 tys. wyświetleń! ;)


4 komentarze:

  1. Bardzo interesujący blog i piękne zdjęcia! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://andonelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia
    http://ollisiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 sesja jest mega <3

    Zapraszam i zachęcam do komentowania :)
    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/2014/04/przemyslenia-7-przyjazn.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również ta sesja się podoba + to miejsce <3

      Chętnie zajrzę ;)

      Usuń