sobota, 23 maja 2015

Girl with spark.


Hej Kochani! :)

W tym miesiącu robiłam już zdjęcia - KLIK  z motywem wiosny (mam nadzieję że pamiętacie :)).  I jakoś w tym roku wychodziło że robiłam jedną "sesję" na miesiąc. Wiadomo była "nauka" oraz brak chęci, pomysłów na zdjęcia. Jednak dziś złamię tą "regułę" i dodam kolejne zdjęcia. 

Jedne zdjęcia gonią drugie a są już nowe pomysły! 
Musze je zacząć zapisywać.  

W miniony wiosenny weekend spotkałam się z Aleksandrą na zdjęcia. 
Były nietypowe. 
Jeszcze nie robiłam zdjęć tak gorącej osobie. Pomimo wiatru dała radę pozować do zdjęć. Później przeniosłyśmy się do opuszczonego 
domu co było troszeczkę straszne. 

A oto co wyszło z naszej współpracy. :)
Modelka - Aleksandra J. 


Zapraszam do oglądania.
Komentowania. 


















































Resztę zdjęć zostawiam dla Aleksandrze. ;)


Macie pytania? ---> ASK <---
Zapraszam na swoją stronę ---> FB <--- (Zapraszam do lajkowania by być na bieżąco ze zdjęciami. :) )
Możecie znaleźć mnie również na ---> INSTAGRAM <---

Zapraszam również do komentowania (będę wiedzieć czy zdjęcia Wam się podobają :)).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz