środa, 29 października 2014

Autumn Lovers

Hej Kochani! :)

Pewnie niektórzy już wiedzą, ale napiszę bo pewnie nie wszyscy wiedzą, założyłam "FanPage" ze swoimi zdjęciami. Nie będę już spamować na moim profilu na fejsie tylko na tym oto FanPage ----> https://www.facebook.com/SobczykB.Fotografia <---
Jeśli chcecie, lajkujcie. Jeśli nie - nic się nie stanie. :) 
Ale z góry dziękuję za odwiedziny. :) 

Pewnie jak już wiece z fejsbuka lub od pewnych osób - ZARĘCZYŁAM SIĘ! Nie, nie jestem w ciąży, przyszłe studia nie przeszkodzą mi w związku, wiem że życie to nie bajka ale już mam swojego księcia.
Wolałam to napisać niż dostawać kolejne pytania na ASKu w tej strawie. 


Wracając do tematu zdjęć.
Kilka dni temu robiłam zdjęcie kolejnej parze - motywem była jesień (stąd tytuł). Staram się by atmosfera przy "sesji" była dość luźna, można było pogadać, pośmiać się. I tym razem tego nie zabrakło. 
Ta sesja nie była zwykła - były salta, przewroty itp. Było to nowe doświadczenie dla mnie, ponieważ takich zdjęć jeszcze nie robiłam. :).
Mam nadzieję że uchwyciłam to co najlepsze. I efekt Wam jak i Ewelinie i Dominikowi się spodoba. :) 

A oto kilka zdjęć:




 





Więcej zdjęć nie będzie. 
Resztę zdjęć posiada Ewelina i Dominik i co zrobią z tymi zdjęciami to ich sprawa. :)


A następny post będzie o konkursie, w którym brałam udział. :)


Pozdrawiam.
Miłego wieczoru życzę. :)

2 komentarze:

  1. Wow, coś pięknego. Mistrzostwo!!! Takich blogów nam potrzeba w blogosferze.:) z przyjemnością oddam na Ciebie głos w konkursie blog roku organizowanym przez Poland Tree i mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za TAK miłe słowa oraz za głos! :) Miło mi jest czuć się docenioną. ;)

    OdpowiedzUsuń