piątek, 11 października 2013

Uniejów. ;)

Siemka ;) 
Trochę zaniedbałam BLOGa ale postaram się nadrobić. :) 
No to zaczynamy od początku, 7.10 odwiedziliśmy Uniejów, początkowo było nawet fajnie... Później to już była masakra! Wszędzie praktycznie to samo, duszno itp. Już nie "zwiedzać" nie chciało. -.- Ehh... Szkoda słów. No ale ważne że nie mieliśmy lekcji! ;) - zwłaszcza matmy !!! 
 

Wrr...Jak mnie już denerwuje mój laptop !!! 
Nic nie mogę zrobić normalnie !!! Zdjęcia chciałam już dodać kilka dni temu lecz gdy chciałam coś zrobić, włączała mi się wielka reklama bez "krzyżyka". -.- 
 A wracając do Uniejowa. Dowiedziałam się nawet kilku ciekawych rzeczy. Przyznam że nawet trochę mnie zaciekawiła praca jako kelnerka. No ale zobaczymy czy coś z tego wyjdzie. ;) W sumie z angielskim nie idzie mi tak źle... Więc zawsze można spróbować iść w tym kierunku. ;) 
A następny post.... Mam nadzieję że już wkrótce. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz