sobota, 1 lutego 2014

Winter PHOTO

Hej! :) 

Dziś zaprezentuje WAM zdjęcia z "sesji" z Sylwią P. 

Od jakiegoś czasu planowałyśmy iść porobić zdjęcia ale zawsze było "coś". ;x ale wreszcie nadeszły nasze oczekiwane ferie i nawet śliskie drogi nam nie pokrzyżowały planów, minusowe temperatury i wiatr nie zniweczył nam planów. ;o ;d
I wreszcie  mamy zdjęcia! :D 
A oto tym efektem właśnie się pochwale! :) 

Miejscem zdjęć była oczywiście Dąbrowa. Dojście i wejście na molo było dość ciekawe, śliskie ale dałyśmy radę ! :D 
Szkoda tylko że nasze małe "ognisko" nie wypaliło... Ale cóż, mamy jeszcze 2 tygodni ferii ! ;D

Modelka - Sylwia Pawlak
Zdjęcia - Ja
Make-up (jeśli można to tak nazwać) - Ja
Stylizacja - Ja + Sylwia P. 


Małe poprawki




















Jedno z "naszych" pierwszych zdjęć. 



Zdjęcie typu "Śpiąca Królewna"


A to zdjęcie szczególnie mi się spodobało.


Zdjęcia razem również się Tutaj znajdą:




Mam nadzieję że kolejna sesja z FreTka mi wypali. :) 

I mam nadzieję że i te zdjęcia WAM się spodobają :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz