piątek, 27 grudnia 2013

After Christmas...

Siemka ! ;) 

Już (na szczęście) mogę pisać normalnie.
Odzyskałam już swojego laptopa, teraz czekać tylko na baterię i będzie świetnie. 


I jak sam tytuł sugeruje... Święta, Święta i po Świętach... To co dobre zawsze się szybko kończy ;c 
Miło że jak co Roku przyjechała do mnie Wiki <3 I nie obyło się bez "głupich" zdjęć ;D Jak to z nami ;D


To zdjęcie jest w sumie normalne jak na " NAS" :D 

Tak właśnie oglądamy "Miłość na bogato". "Co Zrobił Mateusz!?"



Na zdjęciu może mało widocznie znajduje się Domiś.

Moje maleństwo... 

No cóż, co się stało to już się nie odstanie... Teraz mam kolejnego kota. I dostałam go od Najwspanialszej osoby. Od Roberta oczywiście ;* 
Najlepszy prezent ever <3  


Ok. Odeszłam trochę od tematu, ale co poradzić, chciałam Wam pokazać jakiego mam wspaniałego Białego kota ! :D
Jak była Wiki, nie zabrakło również "sesji zdjęciowej":


Coś w stylu:
Szukanie Śniegu




 A te zdjęcia w sumie nie mają nazwy. Są ot tak.

A teraz kilka zdjęć zrobionych przeze mnie :) 

Moja Pani Mikołajowa ;*


Pogoda nie była po "naszej" stronie. ;x 
Ale spacer nam się udał. Tuż po Wigilii poszłyśmy zobaczyć kto i jak ma udekorowany dom, płot, choinkę itp:



Więcej jest tutaj mojej "abstrakcji" ale podoła mi się ten efekt. Coś innego niż do tej pory. :) 

Ten post jest dość "długi" więc nie mam pojęcia kiedy coś dodam. 
I tym optymistycznym gestem dziękuję i Miłej Nocy życzę ;* :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz