środa, 4 grudnia 2013

Imienonowo ;)

Siemka ! ;D Także tego. Dziś mam imieninki. I chciałabym WSZYSTKIM podziękować za życzenia i na te na faceboooku, sms'owe i osobiste oraz za filmiki <3  
 Tak, tak, taaaak... Zdjęcie z łebkamtoj.. -.- No ale cóż poradzić ;) 
 Bardzo miłym gestem był przyjazd Roberta ;* Za co Dziękuję. I jak się umawialiśmy - nie świętujemy imienin... Ale ten jak zawsze musiał coś kupić ;* 


Ale nie powiem... Dziękuję za taką słodką niespodziankę ;) ;*. 

Przy zjeździe rodzinnym od Najwspanialszego chrzestnego na świecie dostałam słooooodkie perfumy, które od razu przypadły mi do gustu - kwiatowy i słodki zapach - chyba mój ulubiony zapach, spośród innych ;)

I jak już jestem przy temacie rodzinnym.. Poznajcie mojego Bartosza <3

 
Ale nie dostałam tylko takich perfum. Od innych ważnych mi członków rodziny dostałam: refaello, czekolady:


(przepraszam za jakość zdjęć). Dostałam również 2 cudowne różyczki: 

I tym akcentem: Jeszcze raz dziękuję za ŻYCZENIA <3

I innym Barbarom, obchodzące imieniny dzisiaj - życzę Wszystkiego Co Najwspanialsze ! ;)

1 komentarz: