piątek, 12 lipca 2013

A few thinks about Me. :)

Siemanoo !  ; )

 Z racji tego że mi się cholernie ale to cholernie nudzi i pogoda nam (Mi) nie sprzyja to postanowiłam zebrać się i napisać kilka rzeczy o sobie. W zasadzie chciałabym napisać wam jaka jestem. I stąd tytuł dzisiejszego wpisu. Nie mam pojęcia ile rzeczy tutaj napiszę i pewnie to nie będzie wszystko ale cóż... Zobaczymy co z tego wyjdzie.

1. Jestem strasznym leniem.
2. Dużo i szybko mówię...  Za czym niektórzy nie potrafią nadążyć.
3. Kocham fotografię. 
4. Nienawidzę gdy ktoś mnie do czegoś zniechęca ! 
5. Lubię komentować innych. -.- (wiem, okropny nawyk)
6. Jestem MEGA nieśmiała.
7. Lubię poznawać nowych ludzi. (Wiem... pkt 6 i 7 się "gryzą" ale taka prawda).
8. Jestem Wredna.
9. Kocham oglądać horrory.
10. Nie potrafię zaufać ludziom w 100%.
11. Nienawidzę fałszywych ludzi !
12. Nienawidzę, gdy ktoś za daje się z kimś bo ma kasę lub jest "popularny".
13. Nienawidzę, gdy ktoś nie wierzy we mnie i tym psuje mi nastrój.
14. Uwielbiam gdy ktoś potrafi poprawić mi humor ♥.
15. Uwielbiam Koty ! I chyba jak będę stara będę miała ich setki. 
16. Nienawidzę sukienek i spódniczek chodź do spódniczek powoli się przyzwyczajam.
17. Kocham wspominać z Wiki nasze historię. ♥
18. Kocham zabijać ludzi w Simsach, zwłaszcza poprzez usunięcie barierek z basenu lub poprzez zamurowanie osoby.
19. Obgryzam paznokcie. ;x
20. Uwielbiam farbować się na czerwień.
21. Uwielbiam wyprawy rowerowe.
22. Gdy muszę zrobić coś ważnego to zaciskam zęby i to robię.
23. Nienawidzę, gdy ktoś wymiguje się z pracy. ;x
24. Uwielbiam się śmiać. ♥
25. Lubię spać do 10. ;D
26. Uwielbiam Freddiego Kruger'a ♥
27.  Nie lubię gdy ktoś mnie zawodzi. ;c
28. Z niecierpliwością czekam aż Wiki przyjedzie ! ;D
29. Nie lubię przepraszać.
30.  Lubię angielski. ;D
31. Nie lubię "pozować" do zdjęć. Zamiast "pozować" wolę stać po drugiej stronie aparatu lub przed aparatem wygłupiać się z Wiktorią. 
32. Uwielbiam nosić bokserki (damskie koszulki)
33. Nie lubię zawodzić ludzi.
34. Lubię eksperymentować z włosami (I mean kolor, układanie ich)
35. Lubię "bawić" się komuś we włosach.
36. Jestem małą zazdrośnicą.
37. Nie lubię gdy coś idzie nie po mojej myśli.
38. Lubię grać w angry birds.
39. Lubię przerabiać po swojemu ubrania.
40. Lubię, gdy ktoś mnie zaskakuje (mile zaskakuje). 




Jak na razie to na tyle.  Nie mam pomysłu co mogę jeszcze o sobie napisać...  I tak jak na moim photoblogu wam obiecałam tak postaram się dotrzymać słowa i w miarę regularnie dodawać tutaj wpisy. Nie mam pojęcia jaki będzie mój kolejny wpis ale postaram się coś wymyślić. ;)



I dziękuję za oglądanie mnie Tutaj. ;)  Już ponad 2200 wyświetleń.! Dziękuję WAM. ; * 

A i jeszcze jedno. Dodałam przycisk "Lubię to" więc jeśli podoba Ci się mój BLOG i masz chęć to naciśnij ten przycisk. ;)
Z góry dziękuje. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz