środa, 17 lipca 2013

Summer - Holiday - Whatever

To może zacznę od początku... 

Z racji tego, że jeszcze nic nie mówiłam o rozpoczęciu wakacji z Sylwią i Pauliną. Ale co mogę Tu napisać - było fajnie jak i wesoło.!  Spodobało mi się to nasze "prowizoryczne" ognisko a raczej ogrodzenie ogniska by ogień się dalej nie rozprzestrzenił. To było fajne ! ;D I na pewno zapamiętam je na długi czas, bo dawno tak nie płakałam przez dym z ogniska. -.- 
Kiedyś pasowałoby to powtórzyć, ale nie na kilka godzin! Musimy wybrać się pod namioty! ;D Kuuurde ! Dawno tak się nie uśmiałam. ;)  To co że byłyśmy na jakiejś głupiej łące i komary strasznie nas gryzły, fakt że dobrze się bawiłyśmy ! ;) 






Dziś miły dzień na Dąbrowie. ;) W sumie to tak jak wczoraj ale towarzystwo trochę inne i 
miejsce.  I pierwsza kąpiel już zaliczona ! ;)  Wczorajszy grill udany ! I trochę "słit" foci się porobiło xd Szkoda że dziś nie wzięłam aparatu...  Może zdjęcia wyszły by lepsze niż z tamtego roku? Kto wie... Ale to przecież nie ostatnia wyprawa na Dąbrowę więc nadrobi się. ;)

I kilka zdjęć z grill'a :)



I zdjęcie robione na początku przez Michała ;d

Be just like Balotelli. ! ;D

Tak jak na fejsie pisałam... Nie ogarniam mojej miny na tym zdjęciu.. ;x

To zdjęcie mi się chyba najbardziej podoba ! ;D Zdjęcie robione przez naszego organizatora Grill'a ;)



I nasz organizator, oczywiście Tylko się przyglądał.  ;p



Mam nadzieję że takie wypady jeszcze się powtórzą i mój wypad z Pawlaczką  dojdzie do skutku ! Tylko czekać na sierpień !  ;D 

I czekamy na WIKI ! 
<3 

A jutro... Pomyślimy. ;)


A i jeszcze jedno. Dodałam przycisk "Lubię to" więc jeśli podoba Ci się mój BLOG i masz chęć to naciśnij ten przycisk. ;)
Z góry dziękuje;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz