wtorek, 9 lipca 2013

Krawczykowe ♥♥♥


Dzisiaj Pan Krawczyk zrobił mi niespodziankę i bez wcześniejszego powiadomienia mnie o przyjeździe - przyjechał :D Ta niespodzianka mnie zdziwiła bo umawialiśmy się na jutro lecz z powodu pracy jutro się nie widzimy. ;C No ale lepszy dzisiejszy przyjazd niż żaden.
Z racji tego że Robert kupił nową lampę do aparatu to postanowił ją przetestować - na mnie. ;x więc mu trochę "pomodelowałam" chodź niezbyt mi to wychodziło to kilka zdjęć mi się szczególnie podoba. ;D 

Na niektórych zdjęciach jest beznadziejne tło lecz nie chciało mi się tego zmieniać, a Robert chciał przetestować lampę w "trudnych" warunkach. ;)





To zdjęcie szczególnie spodobało się Robertowi więc je tutaj wstawiam. ;)



Później poszliśmy się przejść i wzieliśmy aparat ze sobą i oto owoc jego "fotografowania" a zdjęcia przerabiałam ja, więc niektóre przerobione zdjęcia mogą mu się nie podobać no ale cóż, jakoś to przeżyje. ;*














I oczywiście na koniec muszę wstawić zdjęcie z Moim osobistym Kochanym fotografem ♥





A i jeszcze jedno. Dodałam przycisk " Lubię to" więc jeśli podoba Ci się mój BLOG i masz chęć to naciśnij ten przycisk. ;)
Z góry dziękuje. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz