wtorek, 6 sierpnia 2013

Eighteen ♥

Siemka ! ;)

Dziś zamęczę Was trochę zdjęciami z Mojej 8nastki. :) Impreza nie wyszła tak jak oczekiwałam ale ważne że innym się podobało. :) Kuurde ! Dawno nie byłam tak zła na kogoś czyli na DJ'a, bo załatwił kolegów zamiast siebie nic mi o tym nie mówiąc ale szczegół... -.- Aż z tego wszystkiego chciało mi się płakać ale miałam przy sobie Roberta i mi pomógł ogarnąć to wszystko. :) 

Dziękuję. ;* 


































I wszystkim dziękuję za przybycie i za zabawę. ;** 



I na koniec pochwalę się DROBNYM prezentem od Roberta.  



A na tym zdjęciu są wszystkie misie 

Biedronka - od Bartusia
Miś po prawej - od Oli
a ten na górze - od Madzi  





I zawieszka od Roberta od razu przypadła mi do gustu. Chociaż w biżuterii mamy podobny gust  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz