środa, 21 sierpnia 2013

Forest photo and not only. . .

Siemka ! ;D

Mam Wiki  = zdjęcia
A zdjęcia mamy kamerkowe, przez telefon i oczywiście lustrzanką. ;) Boziuuuu !!! Przez to przerabianie zdjęć przy laptopie tak mnie oczy bolą że masakra + pisanie BLOGa! -.- Okk.  Ale napiszę go dzisiaj i już z głowy na kilka dni. ;D 

Kilka dni temu wyciągnęłam cudem Wiki na zdjęcia podczas zachodu słońca. Kuurde ! Efekt świetny !!! ;D W każdym razie mi bardzo podobają się te zdjęcia! ;) Kilka mam ich przedstawię. ;) 









A wczoraj Wiki robiła mi zdjęcia ;) 
Początkowy plan był taki: idziemy na polną dróżkę, zdjęcia na drodze i w kukurydzy i inne pomysły, ale z tego że Basia MÓZG - nie wzięłam karty. No więc co ? Wracamy się po kartę ale że Wiki już nie chciało się iść kawałeczek jeszcze raz to porobiła mi kilka zdjęć na ogrodzie. 
Co tam że szpilki mi się wbijały w mokrą ziemię, co tam że nasze podróbki "vansów" się pomoczyły, efekt niektórych zdjęć przypadł mi do gustu. :)












 A dziś zdjęcia jak nazwa pokazuje w lesie ;D 
Głównym obiektem zdjęć był kamień. -.- No ale cóż... Co innego może być w lesie oprócz drzew i jakiegoś kamienia. A byłby więcej zdjęć np. na drodze ale że ludzie byli niedaleko to już nie chciałyśmy sobie robić jeszcze większej wiochy. ;D  Wystarczy że zadajemy się ze sobą ! :D











Nie mam pojęcia dlaczego, ale bardzo podobają mi się moje nogi na zdjęciach w tych szpilkach. ;o Przepraszam za "skromność". A u Wiki bardzo podobają mi się jej oczy <3.

Ten sweterek bardzo, ale bardzo przypadł mi do gustu :o
Sweterek - Moschino 


Także to tyle.
Dzięki za cierpliwość... Bo ten wpis jest dość duży / długi... :o 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz